Sunday, June 20, 2010


Alhamdulillah..bersyukur ke hadrat illahi..akhirnya selamat 6 percubaan aku akhirnya layak diterima sebagai pelajar KPLI...yang lebih menariknya aku ditawarkan kos prasekolah...hai adik...adik...heheheh..walaupun aku terpaksa bekorban untuk satu tahun ini tapi aku percaya ini merupakan kerjaya yang terbaik untukku...bukan bermakna WG tidak menjanjikan peluang dan masa depan...namun mungkin kerjaya sebagai Project Manager bukan dikhususkan untukku... aku amat berterima kasih kerana WG kerana telah memberikan aku peluang menerima sebanyak yang mungkin pengalaman dan menimba pelajaran daripada yang mahir.... apa yang akan ku ingat dan kenang adalah semangat pasukan dan pengalaman setiap projek yang telah aku ikut...terima kasih semua....selamat tinggal rakan-rakanku....di sini aku ingin memohon maaf sekiranya sepanjang kita bekerja bersama ada yang terkasar kata dan terguris hati...ampun...jumpa lagi di post yang akan datang sebagai seorang pelajar...kalau sempat...

1 Response to "MenGeJar CiTa-CiTa"

  1. RIZALY Says:

    salam kak..sudah mnjdi pelajar kembali..tahniah dan selamat maju jaya.. ^_^

Post a Comment